Nabízíme kompletní služby v oblasti tvorby a správy webových stránek. Naše řešení staví vždy na kvalitě a precizním zpracování. Ke každému projektu se stavíme odpovědně a přísně individuálně. Naším cílem je dlouhodobá spolupráce s klientem. Klient není „pouhým“ zákazníkem, ale především partnerem, od vstupní analýzy přes realizaci projektu až po konzultace a dlouhodobou správu. Měřítkem úspěchu je pro nás spokojenost klienta a měřitelné plnění jeho marketingových či obchodních cílů.
Analýza a poradenství
Správné rozhodnutí lze udělat jen na podkladě relevantních informací. Na začátku projektu s vámi probereme vaše požadavky a očekávání. Pomůžeme s určením marketingových cílů a nastavením optimálního rozpočtu, včetně stanovení návratnosti investic.
Vypracujeme pro vás potřebné analýzy a nabídneme varianty řešení.
- Audit přístupnosti webových stránek,
- analýza optimalizace pro vyhledávače (SEO),
- analýza návštěvnosti a chování uživatelů na webu,
- analýza použitelnosti a uživatelské testování,
- návrh řešení, strategie rozvoje webu a online marketingu.
Návrh řešení
Před zahájením realizace se důkladně seznámíme s vaší společností, oborem vašeho podnikání a pokud možno i s vaší konkurencí. Provedeme komplexní vstupní analýzu a vytvoříme návrh řešení včetně informační architektury, struktury prezentace a rozložení informací na jednotlivých stránkách.

Copywriting - účinný čtivý text
Úspěch či neúspěch webu závisí především na jeho obsahu. Dobře napsaný a informačně obsažný text je tím kouzlem, které prodává zboží a dokáže na váš web návštěvníky nejen přivést, ale také udržet jejich zájem a pozornost.

Tvorba účinných a čtivých propagačních textů (copywriting) nejčastěji využívá následující formáty:
- propagační slogan,
- popis produktu,
- profil společnosti,
- PR článek,
- tisková zpráva.
Moderní grafika
První dojem návštěvníka o stránce vytváří především grafika. Vizuální stránka prezentace v prvních několika vteřinách rozhoduje o tom, jestli číst dál nebo odejít. Kvalitní grafické zpracování webu proto není samoúčelné. Přitahuje pozornost, je navrženo s ohledem na konkrétní cílové skupiny uživatelů a respektuje požadavky Corporate Identity nebo Brand Identity klienta.
Vizuální zpracování zásadně přispívá také k efektivní navigaci a orientaci v obsahu stránek. Cílem přitom není bombastická grafika, která se dlouho načítá a uživateli v podstatě nic nepřinese. Namísto toho navrhujeme řešení, která přispívají k lepší použitelnosti webu a zvyšují uživatelský komfort.
Přístupnost webových stránek
Přístupné stránky nejenom stejně vypadají ve všech prohlížečích, ale mají také stejnou funkčnost. Přístupnost dnes již není konkurenční výhodou, ale standardem, který by měly splňovat všechny profesionálně zpracované webové prezentace.
Přístupné stránky se přizpůsobí uživateli. Respektují jeho technické vybavení, zdravotní dispozice, znalosti a vzdělání.
Obsah dobře přístupných stránek může vnímat majitel méně běžného či zastaralého prohlížeče či nevidomý, barvoslepý nebo jinak handicapovaný uživatel stejně kvalitně, jako zcela zdravý majitel výkonného počítače s nejnovější verzí nejrozšířenějšího prohlížeče.
Stránky, které vytváříme, neobsahují bariéry pro uživatele s fyzickým handicapem a dají se bez problémů prohlížet i na obrazovce mobilního telefonu či PDA. WWW prezentace testujeme ve všech běžně užívaných prohlížečích, jako je Internet Explorer, Mozilla, či Opera, a platformách operačních systémů (Windows, Mac OS X, Linux).
Standardy a normy
Pečlivé dodržování standardů při konstrukci WWW stránek přináší řadu výhod, které přispívají k vyšší obchodní hodnotě a efektivnější návratnosti investic.

Naše řešení vytváříme striktně dle standardů a norem stanovených mezinárodním konsorciem W3C (World Wide Web Consortium - externí odkaz ). W3C je organizace pověřená správou a vývojem technologických standardů. Stará se o koordinaci vývoje a standardizaci nejpopulárnější internetové služby WWW (World Wide Web).
Snadná komplexní správa obsahu
Vyvíjíme a implementujeme vlastní pokročilý systém pro správu obsahu webových projektů SiteWizard. Klademe důraz na dodržování technologických standardů, kvalitu, intuitivní ovládání a otevřenost systémům třetích stran, např. informační systémy, účetnictví apod.
Efektivní správa a rozvoj aktualizace obsahu výrazně snižuje náklady na provoz webového řešení a je jednou z klíčových vlastností ovlivňujících přínos projektu pro klienta.